some-alt

Email marketing

Deși în ziua de azi există mai mult ca niciodată o multitudine de modalități de comunicare cu clienții, newsletter-ele rămân una dintre cele mai puternice instrumente de marketing, atât din punctul de vedere al comunicării în mod direct, personalizat (conținut și promoții relevante) cu potențialii clienți, cât și din cel al creșterii vânzărilor, cele mai recente studii considerându-le ,,biletul spre succes” oferind, în medie 40% din vânzările marilor companii.

Ce este Email marketing?

E-mail marketing este o formă de marketing direct (DEM), care integrează strategii și tactici folosite pentru a crea și distribui conținut prin e-mailuri sau sms-uri cu scopul de a crea relații între brand și clienți, a menținerii acestora și a fidelității, sau pentru a trimite informații și actualizări de natură promoţională.

Ce puteți obține prin Email marketing?

Prin intermediul strategiilor de email marketing, puteți atinge orice obiectiv pe care îl aveți pentru afacerea dvs., precum:

Construirea și menținerea relațiilor cu clienții actuali și potențiali ai companiei
Determinarea poziționării și măsurarea gradului de cunoaștere a brand-ului
Eficiență din punct de vedere al timpului și costului
Comunicarea cu o audiență personalizată

Întrebări frecvente

Prețurile sunt influențate în mod direct de către:

  • numărul de abonați
  • frecvența mail-urilor
  • numărul designurilor și structurii

 

some-alt

CONTACTEAZĂ-NE

Pentru informații sau cerere de ofertă, vă invităm să ne contactați aici:

CONTACTEAZĂ-NE